Jump to content

Priser på båter i Norge og Sverige


lsj

Recommended Posts

Har fått et snev av trefotsyken (i dette tilfellet er det vel syvfotsyken). Har kikket på båter i sverige siden det ikke er noen tilsalgs for tiden av den jeg vil ha.

Ser at prisene er en del høyere i Sverige enn i Norge. Jeg synes det er rart siden folk fles i Norge har bedre råd.

I tilleg har jeg forstått at man må betale Norsk moms på verdien av båten.

Er det noen som har synspunkter eller erfaring med å ta inn brukt bår fra Sverige?

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Tror det er riktig som du sier at mange båter nå er litt dyrere i Sverige en i Norge. Tror spesielt litt eldre båter har falt mye mer i verdi Norge, da flere her har råd at kjøpe nyere mer problemfri båt. Tror ikke svenskene har råd å "gi bort" sine 80 og 90 talsbåter. Så er vel heller ikke verkstedprisene der så hinsides som her. Det gjør det jo også litt enklere å ha en eldre båt. Dette er selvfølgelig bare mine teorier som jeg ikke har noen bevis før.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...