lsj Startet 13.September.2015 Del på Facebook Startet 13.September.2015 Har fått et snev av trefotsyken (i dette tilfellet er det vel syvfotsyken). Har kikket på båter i sverige siden det ikke er noen tilsalgs for tiden av den jeg vil ha. Ser at prisene er en del høyere i Sverige enn i Norge. Jeg synes det er rart siden folk fles i Norge har bedre råd. I tilleg har jeg forstått at man må betale Norsk moms på verdien av båten. Er det noen som har synspunkter eller erfaring med å ta inn brukt bår fra Sverige? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 13.September.2015 Del på Facebook Svart 13.September.2015 Tror det er riktig som du sier at mange båter nå er litt dyrere i Sverige en i Norge. Tror spesielt litt eldre båter har falt mye mer i verdi Norge, da flere her har råd at kjøpe nyere mer problemfri båt. Tror ikke svenskene har råd å "gi bort" sine 80 og 90 talsbåter. Så er vel heller ikke verkstedprisene der så hinsides som her. Det gjør det jo også litt enklere å ha en eldre båt. Dette er selvfølgelig bare mine teorier som jeg ikke har noen bevis før. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.