Jump to content

Mal til sprayhood og cockpitkalesje, til bavaria 41 ac


Gespen

Recommended Posts

Har en bavaria 41 ac fra 2003 som jeg vil bytte sprayhood og lage en ny cockpitkalesje. Har mailen og ringt rundt her på Vestlandet samt en svensk aktør som lager dette til bavaria. Ingen har mal??synes dette er rart. Har fått noen priser på ny, men de er veldig dyre.

Er det noen her inne som har byttet Kalesje. Evt. Noen som vet mal. Har også lurt på om jeg kan bruke 40ac sin.

Link to post
Share on other sites

Jeg googlet litt og fant et firma i England (C&J Marine Ltd) som lager cockpit-telt til 2002-modellen av Bavaria 41:

http://www.cjmarine.co.uk/p/1200/bavaria-41-2002-cockpit-enclosure

Vet ikke om de sender til Norge, men prisen ville i så fall bli rundt kr 21.000,- inkl MVA (ikke inkludert frakt og fortollingsgebyr). Et annet problem er kanskje at det er litt risiko å bestille noe så dyrt fra utlandet dersom det ikke garanteres at den passer båten.

 

Det tryggeste er nok å få en lokal kalesjemaker til å ta noen mål, og sy etter dette.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...