Rinox Startet 16.September.2015 Link til dette innlegget Startet 16.September.2015 I forbindelse med at jeg skal lage en reklamefilm der jeg reparerer syrefast båtutstyr er jeg ute etter en eller flere reelle skader. Er det noen her som ønsker en gratis reparasjon av f.eks. en skadet pulpit der det ødelagte partiet erstattes med nytt, ta kontakt med meg . De første med skader som egner seg for filmen for skadene reparert gratis. Et viktig poeng er at det ikke er båtutstyr som er demontert fra båten, fordi jeg skal lage en film der reparasjonen gjøres på båten. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 16.September.2015 Link til dette innlegget Svart 16.September.2015 Kirkenes eller Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 16.September.2015 Link til dette innlegget Svart 16.September.2015 Hei og velkommen til forumet. Dette er noe som kan være interessant for mange båteiere. Selv har jeg en Windy 9800 som har noen bulker i badeplattform og badestige. Har lurt på om jeg må demontere og lage nye bøyler og få sveiset inn, men hvis dette kan repareres på plass er det jo interessant. Båten står nå på land på nesset. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.September.2015 Link til dette innlegget Svart 16.September.2015 Jeg har en bulk i stb rekke. Ligger i Moss. Nimbus 30 S Sitér dette innlegget Link to post
Rinox Svart 18.September.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2015 Hei. Det var et spørsmål tidligere på linken, om det var Oslo eller Kirkenes. Rundt Oslofjorden er ikke noe problem Sitér dette innlegget Link to post
Rinox Svart 12.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2015 Hei igjen! Nå har jeg fått laget en filmsnutt i forhold til reparasjon av pulpit. Se link: https://www.youtube.com/watch?v=Fe3-Ak9b7Ww&feature=youtu.be Jeg skulle også gjerne laget en filmsnutt der jeg reparerer en badeplattform. Er det noen som kan hjelpe meg med det? Reparasjonen som blir brukt, blir gjort gratis. På forhånd takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2015 (redigert) Takk for flott jobb Rinox! Dette ble veldig bra. Redigert 12.Oktober.2015 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 12.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2015 Jeg har en badeplattform som er litt bulkete. Den kan trenge rep. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2015 Jeg har også en bulk i badeplattformen min. Den kunne trenge en rep. Går snart i opplag i Fredrikstad. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
5nacks Svart 29.August.2016 Link til dette innlegget Svart 29.August.2016 Pulpit bb side har fått seg en trøkk. Bøyd noen grader innover og oppover. Holder til i Vestfold. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.