Jump to content

OT. MC


880

Recommended Posts

Svart (redigert)

Selvsagt kan vi prøve det, men er det ikke bare å kjøpe og så ta støyten etterpå mon tro ?

:smiley:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var noe slikt jeg utførte.

 

Kvelden i forveien mens admiralen satte foran pc'en sa jeg at jeg vurderte å kjøpe en gammel sykkel slik at humøret kunne vekkes igjen. Svar: mmmm- Hørte ikke etter.

Dagen etter ringte jeg og sa at jeg ble sen hjem da jeg skulle se på en sykkel............... Mye lyd i røret.. MYE......

 

Endte opp med kjøp uten prøvetur, da det var over 20 år siden sist jeg satte på en sykkel kunne jeg ikke vurdere hva som er bra og dårligt siden "feelingen" er arkivert og trenger opplivning. Feelingen er nå tilstede... :smiley:

Redigert av bmo (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Selvsagt kan vi prøve det, men er det ikke bare å kjøpe og så ta støyten etterpå mon tro ?

 

Den varianten brukte jeg da jeg kom meg tilbake på to hjul for et par år siden. Visste jo a tQB ville gå i taketom jeg hadde "spurt" henne. Så det var ikke spesielt populært, nei. Men QB har nå begynt å snakke til meg igjen etter hvert ... :rolleyes::lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

En god gammel erverdig sykkel koster da ikke stort mer enn en kartplotter eller en Wallas/Webasto/lign.

Og man slipper jo masse avgifter... Bom, parkering, parkeringsbøter, fotobokser osv.

MC kan vel på sett å vis være en langt mer "fornuftig" ting enn båt. Sånn for å overtale motparten. Eller ikke, da båten kan bli et problem...

Vidar Breivik

"GALANT" - LA2008 - 91376075 - Neverdal båtforening
'87 Saga 25 CC HT med '96 AD31P-A og DP-D1, J6
 
 
Link to post
Share on other sites

Dette var jo en artig tråd gitt. Dere snakker om 40 års krise og overgangsalder. Jeg ser litt anderledes på dette og kaller det Sterkt Forsinket Pubertet :yesnod: Selv har jeg en stærk dragning mot R sykler av italiensk herkomst. MV Augusta drømmer er en våt drøm for meg,men siden det ikke er betalingsvilje tilstede ang. forsikringer så transporteres mitt dvaske legeme på Ducati 916 når været er bra.

Til små transport,til båten eller jernbanestasjonen brukes pensjonistmopeden,en Yamaha Virago. Den banker og går uansett vær,men spesiellt spennende er den jo ikke. :rolleyes: Har også kjøpt inn en 2001 Virago 125 til jentungen som hun skal lære å kjøre på om et par år. Også holder jeg på med å bygge opp en Virago 173ccm motor-den er det ikke laget mange av-og en Virago 250 ccm motor som jeg er nær ved å gi opp. Tanken er at en av disse skal i 125 ramma med tider.Dette er fullt lovlig med omregistrering selvfølgelig.

 

For de som er interessert i Virago anbefales: www.viragotech.com

 

bmo,har du riktig stramming på kamkjedet så prøv å bytt strammerulla og lager. Du kan også høre med Frode Dahl på 333 91783 , han driver motorsykkel verksted og kan sikkert tipse om hva du bør gjøre.

Link to post
Share on other sites

Tøffelhelt som jeg så tør jeg ikke det (det får jammen være nok med alt båtutstyret jeg kjøper for å si i fra i etterkant)  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha - tenkte det ja :yesnod::lol:

 

Dog - det er lettere med tilgivelse enn tillatelse. Bra kona er av den forståelsesfulle typen

 

Suzuki

 

PS - motorsykkel ? Ikke kjørt siden jeg var 18. Dessuten kjørte bestekompisen min av veien på sin første tur, og brakk ryggen. Har ikke vært så lysten etter dette... :rolleyes:

Farlig leketøy for unge menn...

Redigert av Suzuki (see edit history)

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...