amatøren79 Startet 17.September.2015 Link til dette innlegget Startet 17.September.2015 Hei Alle:) Da har jeg gått fra 14 fots Askeladd som ble lite brukt til en Sagen 24 som blir hagebåt en stund, starta tråd i forum. noe jeg mangler da?:) Planer: Overbygg må bort og erstattes med sjark/fiskebåt overbygg. Noen som har et sånt overbygg liggende?:) Selvlensende dekk Motorinstallasjon ( sabb 18 hk) /garasjeprosjekt. Ellers så kommer det bilder så snart båten er på plass, har hvert inne og titta på masse tråder her på forumet. og sett at det er mye og lære. Viktig og få med at dette blir et langtids prosjekt da jeg har mye annet og finne på i tillegg:) Har og en liten formening om at jeg ikke helt vet ka jeg går til nå... amatøren:) Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 17.September.2015 Link til dette innlegget Svart 17.September.2015 Blir spennende å følge med på, pøs på med masse bilder ? Sitér dette innlegget Link to post
amatøren79 Svart 15.Juni.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2016 Da har jeg så smått begynt på motoren.. trodde dette var en 18 hk 2h Men når jeg gjorde reint merkeskiltet står det 12 hk? noen som har peiling på det? Må bytte veivhuset på denne pga tæring i bunnpanna, noen har reparert denne med stålplast. Har fått tak i en brukte som er mye bedre:) Så kommer et litt noob spørsmål:) kan jeg bruke de lagrene som står i den gamle blokka, kam og veivlagre? Så har jeg fått begynt og malt lit:) alt ser så mye bedre ut da når det skal monteres igjenn:) Sitér dette innlegget Link to post
smaaen2000 Svart 3.November.2019 Link til dette innlegget Svart 3.November.2019 Hei! hvordan gikk dette? Har du båten enda? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.