Jump to content

Suzuki 9.9 stopper etter pådrag


sebba2

Recommended Posts

Heisann! Igår kjørte jeg systemet gjennom med vann 1 ltr klorin og eddik (ca50-50), og fikk tilbake kjølestråla. Hadde litt turtall til slutt for å se hvordan det gikk.... Dårlig.. den går godt på høyt turtall men stopper rett etterpå og er vanskelig og få gang på. Dette utbedret seg litt hvis jeg enten ga litt gass etter pådrag eller veldig rolig sakket av på turtall gikk det akkurat. Den går tålig greit på tomgang og starter lett, så jeg skjønner ikke hva som gjør dette. 

Hjelp please:)

 -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris

Link to post
Share on other sites

sjekk flotøren i forgasseren, eg hadde samme problemet, flotøren hang skjevt, gjikk fint på tomgang, etter noen sekunder med fult pådrag sakket den ned, så randt forgasseren full, men samme på an igjen, full fart, stopp, full fart,stopp!

hadde lyst til å bruke den som ile, men den var for lett, ga den vekk tilslutt,eg orket ikke å rote med den,

( årsaken til problemet fant vi ut etter at eg hadde gjitt opp,

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Da er det avklart at det er problemet-. Nå lurer jeg på en annen ting: Så at det er el-uttak på motoren, og lurer på om jeg kan koble dette rett til batteri; hvis det er regulert av motoren?

 -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...