sebba2 Startet 22.September.2015 Del på Facebook Startet 22.September.2015 Heisann! Igår kjørte jeg systemet gjennom med vann 1 ltr klorin og eddik (ca50-50), og fikk tilbake kjølestråla. Hadde litt turtall til slutt for å se hvordan det gikk.... Dårlig.. den går godt på høyt turtall men stopper rett etterpå og er vanskelig og få gang på. Dette utbedret seg litt hvis jeg enten ga litt gass etter pådrag eller veldig rolig sakket av på turtall gikk det akkurat. Den går tålig greit på tomgang og starter lett, så jeg skjønner ikke hva som gjør dette. Hjelp please:) Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
båt 45 Svart 22.September.2015 Del på Facebook Svart 22.September.2015 vann / dritt i forgasser får ikke nok bensin ved pådrag Sitér dette innlegget Link to post
abella Svart 22.September.2015 Del på Facebook Svart 22.September.2015 sjekk flotøren i forgasseren, eg hadde samme problemet, flotøren hang skjevt, gjikk fint på tomgang, etter noen sekunder med fult pådrag sakket den ned, så randt forgasseren full, men samme på an igjen, full fart, stopp, full fart,stopp! hadde lyst til å bruke den som ile, men den var for lett, ga den vekk tilslutt,eg orket ikke å rote med den, ( årsaken til problemet fant vi ut etter at eg hadde gjitt opp, Sitér dette innlegget Link to post
sebba2 Svart 23.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2015 Det er ikke forgasseren, båt 45. Abella: Det er nok kanskje flåtøren, ja! Tusen takk for hjelp. Skal gå og skjekke dette snart.. Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
sebba2 Svart 27.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2015 Da er det avklart at det er problemet-. Nå lurer jeg på en annen ting: Så at det er el-uttak på motoren, og lurer på om jeg kan koble dette rett til batteri; hvis det er regulert av motoren? Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.