byssegutt Startet 21.Mai.2005 Del på Facebook Startet 21.Mai.2005 Er det noen som har erfaring med Plastimar gummibåter fra seatronic mvh Byssegutt Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 21.Mai.2005 Del på Facebook Svart 21.Mai.2005 - Ikke annet enn at jeg har vært å sett på dem i butikken. Min konklusjon: du får hva du betaler for. Jeg endte opp med en pakke med 4 hk motor og zodiac fra bakken motor i drammen Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 22.Mai.2005 Del på Facebook Svart 22.Mai.2005 Kikket en del rundt tidligere i våres - endte med en ukjent "Kvikk" gummibåt. Virker solid og grei sammenlignet med alle de kjente merkene - men med en pris på kun 6.900,- for en på 290 cm. Veier kun 30 kg (oppblåsbar dørk). Dette er i alle fall ganske rimelig i forhold til plastimar, men det gjenstår vel å se om Kvikk holder stand. Kvikk har jo vært på markedet noen år, men importeres og selges fra en garasje i tønsberg. Sitér dette innlegget Link to post
pon Svart 23.Mai.2005 Del på Facebook Svart 23.Mai.2005 hei jeg har en plastimar rib 300 . årne er litt spinkle . og så måte jeg fjerne noen klips til og feste åren som var skrud fast i sidene da jeg fikk lekasje i dobbelbun ( regnvann)ellers er det en grei båt ,går greit med en 6hk moto M V Hpon Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 29.Mai.2005 Del på Facebook Svart 29.Mai.2005 Jeg har en rib 270 og med 10 hk i hekken går den fryktelig fort. min er en 2000mod, og er lite brukt. Med 3 voksne oppi er det problem og få den opp i plan, da den er godt lasta før oppturen starter. Hadde også lekkasje i dobbelbunn. men det var dreneringsproppen som lakk vann in. La på litt godstoff og så var det tett. For en Rib og være så er den lett. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
prin435 Svart 30.Mai.2005 Del på Facebook Svart 30.Mai.2005 (redigert) Vi har en Plastimar PX 280 RIB (står det hvertfall på den) den går så det suser med 9.9 hk. Den går i 25,2 knop målt med GPS. Redigert 30.Mai.2005 av prin435 (see edit history) Sitér dette innlegget Princess 435 Pretty Woman, Oslo Link to post
roaldbj Svart 3.Juni.2006 Del på Facebook Svart 3.Juni.2006 Har Plastimar KOS 300 som jeg er svært godt fornøyd med. Løfter denne tråden fordi jeg trenger å bli oppdatert på rengjøring av gummibåten. Har foretatt søk med +gummibåt + rengjøring, men opplysningene der er av noe eldre dato. Noen som har forsøkt nyere avfettingsmidler? Hva skjer dersom man benytter kraftvask og spyler grundig umiddelbart? Blir gummien da mer "sprø"? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.