Hantoen Startet 27.September.2015 Del på Facebook Startet 27.September.2015 Jeg har en Inter 9000 med 184 ahk Yanmar. Propellen er en Mikado 18*22". Jeg får 3600 rpm på full fart. Noe som er 2-300 for mye etter manualen. Er det andre Eiere av Inter 9000 her som kan si hvilken motor og propell de har på sin båt? Sitér dette innlegget Link to post
Hantoen Svart 30.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2015 Da fikk jeg svar fra Inter Trading. Std propell i dag er 18*22 Scewback. Så da er propellen ca riktig. Han sa jeg burde måle rpm rett på veiv/ reimhjul, da original instrumentet kunne vise litt feil. Er det noen som har erfart hvor mye dette avviket kan være? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 30.September.2015 Del på Facebook Svart 30.September.2015 Avviket kan være et par hundr omdr. Får du den farten du skal ? Sitér dette innlegget Link to post
Hantoen Svart 30.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2015 Avviket kan være et par hundr omdr. Får du den farten du skal ? Ja farten er 23 - 24 knop på tom båt så den er grei tror jeg. Da får jeg måle rpm til våren. Er på land nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.