Jump to content

Erfaringer seilkurs - Lundebåt? Andre anbefalinger?


Anterialis

Recommended Posts

Hei,

flere treff i søkemotoren gir meg eldre innlegg, jeg tillater meg derfor spørre på nytt.

 

Hvilke seilskoler anbefaler dere i Oslo-området? Jeg ønsker tilbakemeldinger fra dere som har gjennomført nybegynner/viderekommende seilkurs, og spesielt fra Lundebåt. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så "låst" til lundebåt, men jeg tror jeg har fått flere anbefalinger fra bekjente om akkurat denne skolen. Jeg ønsker uavhengig av dette gjennomføre kurs hos den "beste" seilinstruktøren og helst på båt ca 40 ft :) .

 

Takk for hjelpen!

Link to post
Share on other sites

Jeg tok  nybegynner seilekurs på Engelsviken båtskole i vår. 

http://www.engelsvikenbatskole.no

vel og merke base i Østfold, men det absolutt morsomt og lærerikt. Da jeg tok kurset var det to båter. En Dehler 42f, og en av på 40 som jeg ikke husker merke på i farten. Begge båtene var leid inn av skolen for anledningen og begge seiler aktivt i regatta. Den ene instruktøren på kurset hadde tidligere vært junior landslagstrener på jolle, så jeg vil tro han hadde "god nok" kompetanse uten at jeg er riktig person til å verifisere dette.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...