Jump to content

Mpi vs forgasser 5.7 volvopenta


Scand7100

Recommended Posts

så lenge det bare skal brukes i finvær er det liten forskjell. Tweeking med forgasser?? nei det er da tut og kjør inn i evigheten det fremfor mpi. Om noe skulle være galt så er det streng tatt bare å bytte den i ett håndgrep til prisen av feilsøking på verksted på et mpi system. Også er det ventetiden da, kan ikkje sette pris på den når man må vente  5 uker midt i sommersesongen. 

Link to post
Share on other sites

Feilsøking må man bare ordne så en klarer seg selv. Ja jeg er godt fornøyd med forgasser men ved hard vannski kjøring så blir den litt tungstartet og rufsete tomgang. Justerer jeg den da så går den for høyt etter rolig kjøring etc .) jeg har topp elektronisk tenning så mpi frister. Hva er svakheten hvis en skal si d sånn.. Fremfor å vente i fellesferien på deler så er det jo snargjort å vippe på manifoild å forgasser da.))

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...