Ole-Jacob Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 For interesserte vil jeg bare opplyse om at entusiastsiden http://www.viking-baat.com er oppdatert etter diverse endringer. Er det noen som vet hvor mye trafikk som skal til før det er aktuelt for firma som Seatronic, Maritim, Seasea og ligende å legge igjen noen annonsekroner? Quote Link to post
Verrie Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Uten at jeg har så veldig mye greie på dette, er min mening at det skader overhode ikke å sende forespørsel om sponsing fra dag èn. Men det er klart at sjansen for sponsing er større, dersom nettsiden er mer "omfangsrik", dvs at der foreligger linker til større båtrelaterte forum, oppslagsverk, etc., slik at ikke siten nødvendigvis henvender seg til "smalt" publikum. Imidlertid er jeg redd dere møter motbør, da antallet siter innen båt er sterkt voksende, i tillegg til allerede eksisterende stort antall siter..... Quote Link to post
Ingar Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 En stund etter at baatplassen ble startet sendte vi ut 20 mail til de største i bransjen, med tilbud om å annonsere gratis under Leverandør-annonser. Fikk 1 svar, uten at det førte til noe. Vår konklusjon var at så lenge det er gratis er det ikke interessant for de store aktørene... (Sist måned hadde vi 87000 besøk, 8.2mill. treff.) Quote Link to post
Ole-Jacob Posted May 21, 2005 Author Share Posted May 21, 2005 (Sist måned hadde vi 87000 besøk, 8.2mill. treff.) <{POST_SNAPBACK}> Gjennomsnittlig viser utskriften fra Telenor at det er rundt 100 forskjellige maskiner som er innom siden per uke. Mye som tyder på at jeg ikke blir rik av nevnte med andre ord. Quote Link to post
Recommended Posts