Elmer Startet 28.September.2015 Del på Facebook Startet 28.September.2015 Hei, folkens! Jeg har, som dere ser, et problem med toalettet i båten. Det er Maritim sitt toalett. Plutselig i helgen sluttet det å suge inn sjøvann fra pumpa. Hvor starter jeg å feilsøke? Det eneste jeg har gjort så langt er å stikke et skrujern opp i hullet og sjekke at hullet inn er åpent og fritt for rur o.l. Men jeg har ikke tatt av slangen for å sjekke at det kommer vann inn. Kanskje jeg bør gjøre det i tillegg? Hva annet kan være problemet? På forhånd takk for alle gode tips! Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 28.September.2015 Del på Facebook Svart 28.September.2015 Pakninger og tilbakeslagsventil inne pumpa. Du får kjøpt repsett, men det koster vel nesten like mye som ny pumpe. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Eureka Svart 28.September.2015 Del på Facebook Svart 28.September.2015 Du kan enkelt koble fra inn-slangen på toalettet og sjekke om den er åpen i orden. Er du sikker på at kula i ventilen, antar det er kuleventil, er åpen? En hendel kan løsne fra kula, og da funker det dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 29.September.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2015 Tenker først å sjekke at skroggjennomføringen virker som den skal. Gjør den det, sånn at det ike er problemet, må jeg gå videre til pumpehuset på toalettet. Det er dessverre ikke like enkelt lagt opp som på Jabsco, men får bare passe på alt av skruer og fjærer o.l. så jeg får det på plass igjen etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.