rarnfinn Startet 30.September.2015 Del på Facebook Startet 30.September.2015 Hei, Hvordan vet jeg om batteriet lader under kjøring? Jeg har kun 1 batteri koblet til. Når jeg starter motoren (elstart selvsagt) og kobler av batteriet går motoren uten at batteriet er tilkoblet. Er det slik at den ikke lader ved kjøring da? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 30.September.2015 Del på Facebook Svart 30.September.2015 motoren trenger ikke batteri for å gå. Men det kan skade spenningsregulator/likeretter om du kjører motoren uten batteri tilkoblet - uten belastning så fyker spenninga i været Beste måten å sjekke om den lader er å måle spenningen på batteripolene før og under kjøring. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.