Jump to content

Multi kartplotter og stereo?


chrisso

Recommended Posts

kan bare snakke for meg og min rib. men å dytte alt inn i en skjerm, har sine fordeler - men også ulemper.

 

jeg har nå kartplotter, ekkolodd,radar og motorinstrumenter på samma skjerm (hds9 gen2). Og det er egentlig nok. Det blir kart og radar med delt skjerm med overlay på det viktigste av motorinstrumenter. Tror kanskje å styre musikk eller radio fra samme duppeditt.. da begynner det å muligens bli litt mye.

 

Hvis jeg får bonus til jul så blir det egen liten radio og et instrument for motorinfo/drivstoff..

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Link to post
Share on other sites

Jeg er gammeldags nok til mene at navigasjonsystemet er såpass viktig at det bør kjøres alene og på "rene" skjermer.

Så kan alt annet som smaker av underholdning og velvære puttes inn der hvor det passer ellers.

Andre steder er det helt greit å blande "Need&Nice", men ikke i båt....

Link to post
Share on other sites

Jeg er gammeldags nok til mene at navigasjonsystemet er såpass viktig at det bør kjøres alene og på "rene" skjermer.

Så gammel(dags) er jeg også .

Har plotter som kan integreres med det meste, men kjører styring av radio/musikkanlegg utenfor denne. Har også litt med at vi skjelden bruker det under fart, og da er ikke førerplassen det optimale stedet for betjening av musikkanlegget.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...