Jon-Kåre Startet 4.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2015 Fikk low oil alarm når jeg kom ut til htta og begynte å fundere på hvor langt/lenge kan man kjøre etter at denne er gått før man havner i nødmodus.. Kjrte hjem 10 mil uten at det skjedde og harikke tenkt å utforske det noe videre. Men kunne jo være kjekt å vite. Har e-tec 150 hk Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
chrisrik Svart 4.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2015 Husker ikke helt,men alarmen skal komme før det er fritt. Mener man kan kjøre uten noe form for olje i tomgangsfart i flere timer (sier reklamen). jeg fyller i god tid, og har så og si alltid ei ekstra kanne med. Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Jon-Kåre Svart 4.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2015 10 timer på 1500 omdreininger uten olje skal gå uten å skade motoren. Kjørte 10 nautiske. ++ etter at alarmen gikk uten at den gikk i nødmodus, hvor mye som var igjen i tanken vet jeg ikke men får se når jeg fyller opp. Grunnen til at jeg ikke hadde reserve kanne er at min svoger i trøndelandet skulle ta med noen kanner nordover da de hadde en pris som ligger 200 under det båtsjappa her skal ha Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
chrisrik Svart 4.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2015 hm,han skal ikke videre nordover han svogern din? ? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.