Sveihe Startet 5.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2015 (redigert) noen som har prøvd noe liknende? Holder på og bytter motor fra en AQ140 og til en AQ151 men splinen på akslingen ut fra motor er ikke lik på disse to motorene. kan eg rett og slett bare flytte over svinghjulskåpe og demperplate fra AQ140 motoren. Ønsker ikke å bytte drevet (280) Dersom ikke svinghjulskåpe og demperplate passer.. .. er det mulig å få bare den delen av drivakselen som går inn i motor/ svinghjulshuset.. eventuelt hvor? Redigert 5.Oktober.2015 av Sveihe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 5.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2015 Bare å bytte svinghjulskåpe, tror ikke det er nødvendig å bytte over demperplate. Splinen i svinghjulskåpa er svindyr. Sitér dette innlegget Link to post
Sveihe Svart 5.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2015 ok....er det same splinen i demperplaten på begge motorene selv om splinen mellom drev og motor er forskjellig da? Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 7.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2015 Oi, det husker jeg ikke fra da jeg pella sund aq 140 motoren (delte svinghjulkåpa fra motoren for å skifte lager) men det ser du når du skiller svinghjulskåpa og motoren, Enden av splinen kan sitte noe sinsykt fast i lagret innafor demperplata. Sitér dette innlegget Link to post
000 Svart 7.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2015 motorenden av akslingen er lik. Om svinghjulskåpa ikkje er lik så kan du også flytte over akslingen mellom kåpene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.