phrodejo Startet 11.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 11.Oktober.2015 Føler meg som en idiot, men nå har jeg sjekket alle skåt, luker og det som er men, jeg finner ikke så mye som en sikring. Noen som vet hvor dette ligger? Eneste plassen jeg ikke kommer til, er under styrekonsollen (helt i bunnen). Der går ledningene inn, før de igjen dukker opp i motor rommet. Har ikke lyst til å skru dette fra nå hvis jeg kan slippe :-) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 11.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2015 På de to polarene jeg har vært borte i har de vært plassert under styrekonsollen, rett under kontrollspaken. Nå kan jo disse være byttet plass på de siste 37årene da. Sitér dette innlegget Link to post
phrodejo Svart 11.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2015 Fra kontrollpanelet, går det bare en tykk kabel som forsvinner ned i dørken og kommer ut i motorrommet. Eneste sikring jeg har funnet er en 30amp på motorblokka. Hva med under koppeholdere, kan det skjule seg noe der tro? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 11.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2015 Kan umulig være så skjult at du ikke finner noe. Men på en såpass gammel båt (39år), var det vel begrenset med el. utstyr montert ombord, det er vel kun lanternene som bruker strøm. Kan jo derfor være det bare finnes en enkel sikring/holder, montert løst på nevnte kabel ett eller annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.