Medås`n Startet 15.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2015 Hei. Har en Raymarine C80 med GPS inn på via Seatalk. Jeg vil koble til VHF og trip/log instrument. Og vil da hente GPS signal ut fra Nmea183 ut på C80'n. Hva må jeg ha, Splitter av noen sort? Eller paralellkoble? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 15.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2015 Er VHF og trip/log også Raymarine? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Medås`n Svart 15.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2015 Nei. Standar Horizon 1300 DSC med vanlig nmea 183 inn 4800bd og Nasa Clipper GPS repeater med nmea 183 inn. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 16.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2015 Jeg ville begynt med å skaffe meg en slik kabel http://www.metronix-gr.eu/index.php?option=com_jmarket&controller=catalog&task=show&eid=23120&catid=48〈=en Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.