Heatseeker Startet 17.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2015 Etter et spontant båtkjøp i august har vi fått mange fine turer i høst, men ser at det er på tide å ta den opp. Innendørs ønskelig, men ikke et must.. Båten er en aquador 25 Wa, med cummings/mercruiser 4,2 så fint om de "kan" denne motoren. Båten ligger på hvaler, og har jo en ok rekkevidde.. Noen tips til hvor jeg burde ringe først? Takker for innspill ? Tilsvarende båt. Sitér dette innlegget Link to post
Pirate of Soon Svart 17.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2015 Jeg har båten min i Sarpsborg, hos Norsk Bil&Båtimport. Grunnen er at det er langt rimeligere der enn noe her i nærheten jeg bor. Samt at de alltid holder det de lover. Går jo an p prøve å ringe til Lars Erik, men er redd det er fukt hos han. Han har både kaldt og varmt lager. Og utendørs under tak. Sitér dette innlegget Link to post
Heatseeker Svart 20.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2015 Hei og takk for tips! Noen andre som har gode erfaringer med opplagssteder i nærheten av hvaler? Mvh, Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 20.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2015 Multilageret.no i Halden er vel fortsatt en mulighet. Service avtale kan gjøres med båtholm/wave. De har verksted/butikk 5 min unna og kjenner vel til multilageret. (Tipper ca 6-7000 for innendørs med varme for den båten der + service) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.