Throphy 2352 Startet 22.Mai.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Mai.2005 Er det noen som kan tipse meg hvordan jeg skal fylle olje på et nytt styreopplegg?? Utstyret er fra Tennfjord. Hvordan skal luftingen foretas?? Sitér dette innlegget Hilsen Arve Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 22.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2005 (redigert) På pumpen (rattet) er der en påfyldningsskrue, og på rorsylinderen er der 2 luftenipler. Etter å ha fyldt olie på pumpen, åpnes lufteniplerne (sett en liten slange på niplerne, og ha slangen i en flaske eller lignende, det sparer mye søl) Da er det bare å sveive i veg, men husk å fylde etter olie på pumpen. Redigert 22.Mai.2005 av Jensen_fra_Vest (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Røkke Svart 19.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2005 Oppdaget idag at hydraulikkoljen tøt ut av påfyllingsskruen når jeg økte farten på båten. Noen som har samme erfaring - og en forklaring ? Sitér dette innlegget Link to post
Sero Svart 20.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2005 har du to styreposisjoner og ikke tett påfyllingstopp på den laveste posisjonen vil nok det piple olje ut der når båten setter seg ved høy fart . Det er kun på den høyeste posisjonen at det skal være påffyllingstopp med luftehull Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 22.Juni.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2005 Du trenger helle ikke å fylle beholderen smekk full. 2/3 holder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.