Maika Startet 28.Oktober.2015 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2015 Den ligner noe på både Nordic Yachting/Plastimo og Pfeiffer sin profil, men er litt større og har ikke den "mot-haken" på toppen som holder fast kryssholt og rekkestøtteføtter. Min: Nordic Yachting/Plastimo: Pfeiffer: Jeg har ikke funnet profilen til Jukova, kan det være det? (Rekkelisten er vel egentlig moden for utskiftning, men jeg hadde ikke tenkt å prioritere bytte helt ennå.) Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 31.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2015 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 31.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2015 Sjekk hjertmans.se de kan ha riktig profil. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Maika Svart 31.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2015 Nei, der har de bare bare Nordic Yachting/Plastimo. Sitér dette innlegget Link to post
aleksbe Svart 19.Januar.2019 Del på Facebook Svart 19.Januar.2019 Fann du noko løysing på denne? Har kjøpt to kryssholt som ikkje passar, trur eg har same type list som på bildet ditt, men kryssholta er sikkert laga for Nordi Yachting... Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 20.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2019 Endte opp med å ta av rekkelisten og montere rekkestøtter rett i dekk (etter å ha forsterket på undersiden). Så nå har jeg 2x10m rekkelist til salgs:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.