Jump to content

Ekkoloddtransducer, levetid


Fjordgubbe

Recommended Posts

Har tre ekkoloddgivarar under båten. Alle gjennomgåande og med god kvalitet. Samla pris nær 20 00. Då seier det seg sjølv dette ikkje er noko ein skiftar årleg.

Kan nokon fortelje oss kor mange timar desse vanlegvis kan brukast utan at fungsjonen er vesentleg svekka? Brukar dei ofte for berre å fylje med på havbotnen. Synest det er spenande. Djupner ned mot 900m her inne i fjorden. Men so fekk eg her om dagen greie på dei vert slitt dei og, og då bør ein vel spare på dei? Synd, for dette er kjekt. Og eg som trudde slike var evigvarande.

Link to post
Share on other sites

Dette har TEAM COLIBRI heilt sikkert god greie på, og han har heilt rett. Det fekk eg nett stadfesta i ei bok om ekkolodd eg fekk i posten i dag. Fantastisk bok foresten, som eg fekk annbefalt her på forumet! Det som ikkje står her er ikkje verdt å vite!

Redigert av Fjordgubbe (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...