Lenasmartin20 Startet 13.November.2015 Link til dette innlegget Startet 13.November.2015 Hei! Da er båtsommern over også i sommerbyen Kragerø! Velfig fornøyd med 1 sesong i min Alicraft 27 Håper på litt oppgraderinger til våren og først ut blir nok Ankervinsj, da det ble tungvindt med kastedregg.. Hele herligheten veier ca 2,4 tonn, så hvilken type vinsj bør jeg velge. Regner med det blit invendig montering da jeg har god plass! Forslag og erfaringer mottas med takk :) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 14.November.2015 Link til dette innlegget Svart 14.November.2015 Vi hadde en Bayliner 2858 tidligere. Der monterte jeg en Quick ankervinsj med frittfall. Meget fornøyd med denne da den har et clutch system, og da ikke så hard belastning på vinsj. http://www.seatronic.no/ankervinsj-ankervinsjpakker-c-229_183/innvendig-pakke-genius-p-953 Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.