Jump to content

Registrering og forsikring


Elise

Recommended Posts

Er på jakt etter forsikrings selskap som ikke krever registrering av båt.

Har ei jolle som har vokst ut av forsikringen på hoved båten ( for stor motor).

Har ringt flere forsikrings selskap og spurt om krav til registrering. De jeg har sjekket hos har slike krav. :headbang::headbang::headbang:

Er det noen som vet om selskaper som ikke krever dette, de eneste jeg har funnet så langt er Norske Sjø. Men de er meget dyre på jolleforsikringern

Link to post
Share on other sites

Gå in på emne oversikt så finner du i bøtter og spann om forsikring. Jeg har hatt denne diskusjonen i flere omganger med ulike sellskap, og kort fortalt dem att jeg skønner policyen men att hvis det er ett krav så flytter jeg alle mine forsikkringer til ett annet sellskap.

 

Var klar på att det ikke er kun båtforsikkringen som du er i dialog om.

Link to post
Share on other sites

Dette kommer til å bli en evig diskusjon.

Hadde samme dilemmaet nå når jeg skulle forsikre den nye båten.

Gjensidige krever registrering, men mitt problem var at jeg ikke fant ut hvilke nummer som skulle brukes på motoren. Endte opp med 3 forskjellige svar når jeg henvendte meg til forskjellige firmaer.

Endte opp med at jeg skrev opp 2 forskjellige som jeg fant, og sendte inn papirene.

Får se hva de svarer...

 

Irriterende... JA!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...