Jump to content

Valg av ekkolodd.. Humminbird Matrix 37x ?

SvanenII

Recommended Posts

Hei er det noen som kan gi ett godt tips om hvilket ekkolodd som er best i prisklassen rundt Kr 5000.-?

Har sett på Humminbird Matrix 37X med Triduser bronze.. ser ut som en bra sak, med mulighet til å se 45 grader ut på siden (90grader tilsammen ) av båten + at kan overføre NMEA til PC..

Fins det ekkolodd & SW for windows?

Jeg hadde valgt  Raymarine DS400X, ett meget godt lodd sies det.

www.seatronic.no

<{POST_SNAPBACK}>

så denne til US $274.00 på ebay, ser bra ut.. ny teknologi ,HDFI, digital handtering av signalet som gjør at "sea cutter" etc.. kan blant annt filtreres bedre. Så også at finnes sett for å flush montere dette også ser jeg.. US $25.

Men er ikke 3.5" skjerm for liten da? Skal ha denne plassert i taket over førerplassen.

Er ikke så viktig med farge skjerm tror jeg, men bra oppløsning på skjermen og at den kan følge med i marsjfart (24kn)

Så noen som klaget på Matrix 37X på nettopp dette med feil alarmering ved "høy" fart og større dybder.

Må ha noe som ikke blir ett irritasjonsmoment / distraherer

:crazy:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...