NilsPils Startet 23.November.2015 Link til dette innlegget Startet 23.November.2015 Salget begynte i dag og varer ut uken. Det er 50% på de fleste varer i butikken. Jeg var innom i dag og sikret meg ny dynamo til Tora, DABradio med høytalere til Saowanee og diverse annet småtteri. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Oystein Ny Svart 23.November.2015 Link til dette innlegget Svart 23.November.2015 Så du noen enkle ekkolodd? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 23.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2015 (redigert) Så du noen enkle ekkolodd? Jeg så ikke etter, men jeg vet de har diverse ekkolodd. Så en mann som kjøpte ekkolodd mens jeg var der. Prisavslaget på elektronikk er vistnok 30%. Redigert 23.November.2015 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
baatsman Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Takk for tipset. Nå er vårpussen stort sett i havn. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
W_Bora Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Takk for tipset! Nå er jeg 40k fattigere Skummelt å handle båtutstyr på salg Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Du har vel tjent 40k, i hvertfall slik jeg regner.... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Komodo Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Du regner akkurat som damer som går på salg Men jeg synes jeg ser en flunka ny Webasto der, spørs om ikke jeg kunne tjent noen kroner på å ta meg en tur innom der også Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Sun Flyer Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 Hva skal de ha for en webasto, da? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
W_Bora Svart 24.November.2015 Link til dette innlegget Svart 24.November.2015 De ga ca 30% avslag på webasto, ankervinsjer og annen elektronikk. Stort sett 50% på resten i butikken. De hadde mye på lager og var veldig hjelpsomme:) Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 25.November.2015 Link til dette innlegget Svart 25.November.2015 Har de ingen nettside ?? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 25.November.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2015 Har de ingen nettside ?? http://www.bestmarin.no/ http://www.aktivmarin.no/ Jeg finner ikke noe om ryddesalget her, men de er en vanlig båtutstyrsbutikk med de fleste varer en da forventer. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
offpist Svart 25.November.2015 Link til dette innlegget Svart 25.November.2015 Jeg kommer derfra nå, det ryker enda av visa kortet.. Veldig mange gode kjøp å gjøre der nå, og veldig god service. Har alltid likt den butikken. Er på ingen måte tømt enda, selv om de begynner å gå tom for enkelte ting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.