Jump to content

Edit History

Inntrøndern

Inntrøndern

.

Inntrøndern

Inntrøndern

On 7/25/2020 at 5:42 AM, Inntrøndern said:

Hei. 
Har akkurat kjøpt meg samme båt og ønsker samme type puter i uteavdelingen. Hva må jeg regne med det koster for opptrekkingen?

Hei 

Jeg betalte 15 000,- 

Da fikk jeg trukket alt ute, tom der høyttalerne sitter på targaen. 

Mvh Thomas 

Ok.
Ser hvertfall helt fantastisk ut. 

Sånn å forstå at det er bare å trekke av rygglene langside, bak og pynt til høyttalere? Man ødelegger ikke pluggene?

Tenker det kan da være greit å bruke en nylonkile for å lirke de ut. Ikke noe annet triks man trenger å bruke?

Er det 6,5" høyttalere i targabøylen? Det er vel hull i glassbiteren i targaen for høyttalerne sikkert? Har litt lyst på et ekstra sett eller 8" istedet, men er redd de blir for store.

Inntrøndern

Inntrøndern

On 7/25/2020 at 5:42 AM, Inntrøndern said:

Hei. 
Har akkurat kjøpt meg samme båt og ønsker samme type puter i uteavdelingen. Hva må jeg regne med det koster for opptrekkingen?

Hei 

Jeg betalte 15 000,- 

Da fikk jeg trukket alt ute, tom der høyttalerne sitter på targaen. 

Mvh Thomas 

Ok.

Sånn å forstå at det er bare å trekke av rygglene langside, bak og pynt til høyttalere? Man ødelegger ikke pluggene?

Tenker det kan da være greit å bruke en nylonkile for å lirke de ut. Ikke noe annet triks man trenger å bruke?

Er det 6,5" høyttalere i targabøylen? Det er vel hull i glassbiteren i targaen for høyttalerne sikkert? Har litt lyst på et ekstra sett eller 8" istedet, men er redd de blir for store.

Inntrøndern

Inntrøndern

Ok.

• Create New...