Jump to content

Askeladden 16-4400 med 2 glasruter i vindskjerm

Gulenpower

Recommended Posts

Hei alle saman!

Eg har ein god gamal Askeladden 16-3400. Den har ikkje noko fiksfakseri som vindskjerm eller ratt.

Skal "oppgradere" no, så no blir det ein Askeladden 16-4400 (trur eg). Eg har ikkje sett båten i levande live endå, men denne båten har 2 glasruter i vindskjermen, og ikkje 3 slik som eg ser på alle andre bilder.

Er det nokon som veit om Askeladden 16-4400 blei levert med 2 glasruter i vindskjermen istadenfor 3?

Eller er det rett og slett ein 14' Askeladden eg skal sjå på? Båten har to seter bak vindskjermen og buesofa i baug. Dei 14' som eg har sett med vindskjerm, har ei heil tofte istadenfor dei to seta.

Nokon som kan hjelpe?

Hei Ivar!

Takk for link til den sida, den var genial.

Det er veldig lett å sjå forskjell på 16-3400 og 16-4400 pga korleis hekken er utforma. Så det er ikkje ein 16-3400.

Då held eg meir ein knapp på ideen din om at det kan vere ein 15 fotar.

Skrogmessig er jo den veldig lik som den 15-3000, bortsett frå at båten er kvit både inni og utanpå. Elles ser det ut som alt stemmer. Det var dumt. Spørs om set blir "oppgradering" likevel då.

.. hender jo også av og til at noen lager seg en "bastard" med vindskjerm ment for en annen båt, da kan man bi smått forvirret mtp hvilken båt/modell det er

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Det viste seg at det var ein 15-3000, men den var malt kvit. Ein kunne skimte litt orange der som påhengsen har vore festa.

Det var jo litt dumt, sidan eg var på jakt etter ein 16-4400, men det lyt vel gå inntil vidare.

Eg ser maks motor på denne er 30 HK, så då får eg leggje 40'en på hylla og kjøpe meg ein 30 istadenfor.

.. trodde 15 foteren var godkjent for mer hk enn 16 foteren..

ser den senere modellen av 15 er godkjent for 50hk iht boat.no

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

• 2 uker senere...

Eg ser maks motor på denne er 30 HK, så då får eg leggje 40'en på hylla og kjøpe meg ein 30 istadenfor.

Ingen fare med å sette 40 hk på en sånn båt.. går mye bedre og lettere da, så slipper du å kjøpe ny motor. Har selv vært med å sette en 50 på en 16-3400 og den hadde fint tålt 10 hk til, :smiley:

Mvh

Anders_K

Prosjekt Halco

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...