furhan Startet 1.Desember.2015 Del på Facebook Startet 1.Desember.2015 Jeg skal kjøpe en baugstige med 2 eller 3 trinn til min 1988 modell Baltic. Det er et originalt baugspyd på denne, og jeg lurer på om noen vet hva slags stige som kan passe. Baugspydet har plass for ruller og dermed en solid kløft på midten. Det ser litt trangt ut til å få plass til en teleskopstige der. Sitér dette innlegget Hans Petter Link to post
sailorboy Svart 1.Desember.2015 Del på Facebook Svart 1.Desember.2015 Ta mål av baugspyd og sjekk de tilgjengelige variantene på http://www.batsystem.se/stegar/kassettstege Seatronic og Maritim fører disse. SailorBoy Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 2.Desember.2015 Del på Facebook Svart 2.Desember.2015 Ring Agder Båt. De har deler for Scand. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
arnearmoa Svart 3.Desember.2015 Del på Facebook Svart 3.Desember.2015 Jeg kjøpte original til min, men den har en ulempe. Den er så lang at den av og til er for lang, og det går liksom ikke an å bruke den bare halvveis utslått. Tror jeg har sett noen med teleskopstige som passet. Kanskje det er bedre...(?) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.