bayliners Startet 5.Desember.2015 Del på Facebook Startet 5.Desember.2015 Heisan er det noen som har montert slikt anlegg på båten? Hvilke erfaringer har dere. jeg hadde ett bennet auto trimkontroll system, det var bare til å kaste på søpla. Lurer på å montere ett slikt anlegg i båten. hadde vært kjekt å høre fra andre om hvilke erfaringer dere har type båt hvor mange intezeptorer dere monterte? Sitér dette innlegget Link to post
bayliners Svart 5.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2015 legger ved link http://navytech.no/zipwake-dynamisk-trimkontroll-system/ Sitér dette innlegget Link to post
mjo101 Svart 5.Desember.2015 Del på Facebook Svart 5.Desember.2015 Hei. Har kjørt med dette i 5-6 timer totalt og sitter igjen med positivt inntrykk. Båten jeg testet systemet på var en båt med skarp Vbunn som vanligvis krevde aktiv bruk av trimflaps. Systemet var kjapt og effektivt. Eneste jeg ikke likte med systemet var at jeg følte det kjørte baugen for langt ned under vanlig gange, kunne overstyre systemet og kjøre baugen litt opp og da lå båten fint (sikkert kalibrering). Har sett systemet på land og sitter igjen med et inntryk over at interceptorene er solide og ser ut til å ha god holdbarhet. Eneste negative slik jeg ser det er at systemet bruker litt tid på å starte opp og hvis det mister gps signal bruker det litt tid på å finne dette igjen. Enkelt å oppdatere og kalibrere programvaren også. Alt i alt er det et system jeg ikke ville hatt noe problem å anbefale videre hvis båten aktiv bruk av flaps. Sitér dette innlegget Link to post
bayliners Svart 6.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 Høres bra ut jeg har også en dyp v bunn. hvor mange fot var båten du prøvde og hvor mange interzeptorer (flapser) var det på båten? Er det noen andre som har erfaringer med dette systemet? Sitér dette innlegget Link to post
mjo101 Svart 6.Desember.2015 Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 båten var 36 fot, 2 stk store interceptorer. bredde på båten 3,4 m Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 11.Januar.2016 Del på Facebook Svart 11.Januar.2016 Jeg vurderer å bytte ut Bennett trim tabs med Zipwake på min båt, fungerer de bra i lave hastigheter? Skal kjøre en del med sonar (2-5 knop) og systemet må kunne holde båten relativt stabil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.