Diddn Startet 5.Desember.2015 Del på Facebook Startet 5.Desember.2015 Jeg skal skifte en tennplugghette på en Yamaha 6 hk fra 1992 og lurer på om det er innebygget motstand i orginal plugghette fra yamaha eller om jeg må ha en hette uten motstand. Evt hvor mange kilo ohm må den tåle? Takker så mye for svar på forhånd. Mvh Diddn Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfare Svart 5.Desember.2015 Del på Facebook Svart 5.Desember.2015 De yamahaene jeg har skrudd på fra den tiden (og tidligere) hadde motstand. Lenge siden nå, men kan det ha vært rundt 5 kohm?? Byttet tennkabler bla, og kjøpte da plugghetter fra ngk med motstand. Noe slikt omtrent http://www.autokatalogen.no/wls/view_article_info.do?articleIdNo=832441&nodeIdNo=1573087 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.Desember.2015 Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 motorene bruker BR plugger så da må de vel også ha motstand i hetta Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Diddn Svart 6.Desember.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2015 Har byttet til ngk hette som tåler 5 kohm. Om det er motstand i den nye hetten vet jeg ikke. Ser det at motoren skal ha plugger med motstand. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.