goggen000 Startet 13.Desember.2015 Del på Facebook Startet 13.Desember.2015 I min NB 820 har jeg en lekkasje på den utvendige styreposisjonen. Rattet er festet i en braket med fire skruer og på de to nederste skruer renner det ut litt olje- Sleipner hydraulisk. Hvordan få fikset dette,? Noen som har hatt dette fra hverandre? Sitér dette innlegget Link to post
gps Svart 13.Desember.2015 Del på Facebook Svart 13.Desember.2015 Hvis dette er samme type Sleipner styremaskinpumpe som jeg installerte for ca 10 år siden, anbefaler jeg deg ikke å åpne pumpen selv hvis du ikke har erfaring med disse fra før av. Det er noen stempler og fjærer som spretter opp når du tar pumpen fra hverandre. Dette fikk jeg erfare da pumpen hadde internlekkasje da jeg monterte den som ny. Jeg trodde deg var en tannhjulspumpe som det Tennfjord brukte på sine anlegg. Mye plunder for å sette den sammen igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.