tikki Startet 13.Desember.2015 Del på Facebook Startet 13.Desember.2015 (redigert) Skal koble opp nytt el- anlegg i en 18fots åpen båt. Utstyr: Teinehaler 90kg (600w) Garmin plotter/ekkolodd Lanterner 60hk Mariner Lensepumpe. 1stk 12V uttak LED Søkelys 1. Bak i båten har jeg plass til et 60ah batteri. skal dette kunne drive alt utstyret? 2. eller skal jeg paralell koble inn et 60ah batteri foran i båten. da har jeg 2 batterier som driver alt. 3. 2 batterier. det bak til motor lensepumpe og teinehaler. og 1 batteri framme som driver resten. hva mener dere er best? Redigert 13.Desember.2015 av tikki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 13.Desember.2015 Del på Facebook Svart 13.Desember.2015 Det første spørsmålet som dukker opp i mitt hode er kor store ressurser i form av lading som er tilgjengelig. Er der sopass lading at den kan halda nokolunde tritt med teinehaleren? Har motoren El. start? Eg trur ikkje at eg ville tømt eit batteri på teinehaling, og so prøvd å starta motoren med det etterpå, for å seia det slik. Magne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.