PLAY MARINE Startet 17.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 17.Desember.2015 Heisann alle :) Er det noen som vet om noe deler til 1982-1986 3,4 liter V6 Mercury/Mariner. Motorene fantes også som 250 og 275 hk i 1990-1995. Vi trenger noen deler som deksler og girhus. Disse motorene finnes det nesten ikke noe deler til brukt og heller ikke nytt. Vi har to motorer som skal restaureres...... Litt spesielt prosjekt, men det er jo fryktelig store og tøffe. ? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 17.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2015 Har du hørt med Ravns Garage? Om dei ikkje kan skaffe deler, så er det nok ingen som kan. Sitér dette innlegget Link to post
PLAY MARINE Svart 17.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2015 De klarer ikke å skaffe dessverre... Sitér dette innlegget Link to post
bergan01 Svart 17.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2015 Her må du nok litt utover landets grenser, mitt tips til deg er å registrere deg på forumet til http://screamandfly.com å lage en post der Der er det ekstremt mye "mercury-folk" og garantert noen som kan skaffe deg det du trenger, som regel er folk der også meget hyggelige med prisene brukt. Dritkult prosjekt! Gjerne lag en egen prosjekttråd :) Bo Sitér dette innlegget Link to post
PLAY MARINE Svart 18.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2015 Jeg kjenner til den siden. Ble medlem der for nesten femten år siden :) Jobber med saken ;) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 18.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2015 Når det gjelder deler til eldre motorer har jeg svært god erfaring med Marineengine.com Har handlet deler til min 1958 Johnson, og de har det meste. Hvis de har like godt utvalg i Mercury/Mariner som for OMC kan det være et greit sted å sjekke. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Powerboat Svart 18.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2015 Din båt Play marine? Drit tøff! Er det en hydrolift? Sitér dette innlegget Gal etter fart og moro på sjøen! Link to post
PLAY MARINE Svart 18.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2015 Den med Screamandfly logoen på er min ja, men den med Merc 300 var bare et bilde jeg fant på Google :) Takker for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.