Jump to content

Ettermontere dig komputer volvo D6

Inter 9000

Recommended Posts

Tror (er ikke helt sikker ...) du må ha EVC-C eller nyere for å kunne få denne informasjonen i turtelleren. Med 2006 modell båt, har du kanskje EVC-B?. Men, om det går, må du jo bytte turteller.

Men dedikerte instrumenter for motordata finnes til din motor. Jeg har selv et 4" instrument og er veldig fornøyd med det. Sjekk denne siden hos Volvo Penta. Der finner du også priser. Vær oppmerksom på at du trenger en tilleggsprogramvare for å kunne lese ut forbruksdata. Den må lastes inn av et VP verksted via deres VODIA enhet. Mener å huske at denne programvaren koster rundt 6.000kr, men det kan du søke etter her på BP. Har vært flere tråder om nettopp dette temaet.

Søkte og fant flere tråder om Trip Computer SW, f.eks. denne. Ser ut som om jeg traff rimelig bra med min prisindikasjon  :smiley:

Redigert av Bonus (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...