Bjbar Startet 20.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 20.Desember.2015 Når jeg ruser opp motoren bruker motoren relativt lang tid for å komme ned på tomgang igjen, klarer heller ikke å få finstilt motoren sånn at den går hundre prosent jevn på tomgang, motoren sviver på ujamnt turtall. Motoren er luftet etter alle kunstens regler og jeg har gått over motoren for å sjekke om det kommer luft inn i diesel systemet. Det er en nåleventil på filteret som jeg også lurer på hvordan skal stilles inn og hensikten med denne. Sitér dette innlegget Link to post
båt 45 Svart 20.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2015 har du sjekket silen i fødepumpen Sitér dette innlegget Link to post
Tarsis Svart 21.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2015 Eg ville sjekket det med luft i dieselen ein gang til. Er det heile fine slanger utan sprekker heile veien frå tanken? Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 21.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2015 Stengeventilen på brennstoff-filteret er der for å gjøre det lettere å lufte systemet. Den skal være stengt til luften er ute av høytrykkspumpen, for deretter å åpnes helt under drift. Ref. VP's instruks for denne motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.