Jump to content

Freedom 45 - SVG, Haugesund, Sørlandet

Divemaster

Recommended Posts

Heisan,

En nydelig seilbåt, en Freedom 45 ("Freedom of Hamble" tror jeg) med blått skrog, ankom Stavanger i går(fant det ut på webcam). De satte ut fra min hjemmehavn i Skottland på Søndag kveld for å tilbringe rundt en måned i vårt nydelige land. Planen deres er å ta nytt mannskap ombord i Haugesund, seile rundt i Ryfylke i 10 dager, før kursen går sørover. Hvis dere ser dem, så gi dem en god Norsk velkomst, og hils fra meg.(Skipper på Navigator fre Peterhead)... De er ikke kjent med liten tidevannsforskjell, og vil være skeptiske til å komme for nær land for å ankre opp, og sa at de håpet at vennlige lokale folk ville gi dem hint om hvor en kunne ankre opp. Jeg gav dem et par hint om plasser i Ryfylke, men kan ikke tenke meg noen bedre enn våre venner her inne når det gjelder videre råd og vink om hvor langs vår lange kyst de kan få en naturopplevelse som de sent vil glemme.

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...