Jump to content

God jul!

sebba2

Recommended Posts

God jul og godt nyttår, alle sammen!  :yesnod:  :santcheers:  

Har fått mye god og hjelpsom respons som har stoppet meg fra å feks bare selge den j#vla marineren, og drite i alt osv! Har fått mange gode tips og råd, som har veiledet meg mye. 

Så igjen,takk for tre fine år på baatplassen, og ser fram til tre nye :thumbsup:

-Sebba2

-Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris

God jul alle sammen fra sliten småbarnspappa med lungebetennelse (samboeren har ikke tid til å høre på sytingen så tar det her).

Må takke for all hjelp jeg har fått dette året hvor ny båt skulle innkjøpes. Her er det mye kunnskap og det verdsettes masse av undertegnede. Måtte forumet fortsette å leve!

Måtte sommeren komme fort så vi kan fylle Balticen med padder, smoothieposer, bleier, perler til sånne brett og diverse og komme oss ut på tokt!

Redigert av Whiskey (see edit history)

Baltic-pappa

• 11 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...