lgl Startet 25.Mai.2005 Del på Facebook Startet 25.Mai.2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt spole, kondensator og stifter her i Norge? Eller må jeg bestille fra Forsmarin i Sverige (tar litt lang tid pga. av tollen :-( Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 Send delene Poste Restante til Strömstad. Så setter du deg i baren på Viking og nyter utsikten. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Poseidon Svart 25.Mai.2005 Del på Facebook Svart 25.Mai.2005 (redigert) Først av alt: velkommen i dette utmerkede forum Hvis jeg forstår deg rett så er det tenningsdeler til SEM brukt på en ALBIN du er ute etter å få tak i? SEM er et helt selvstendig merke, som sikkert har mange representanter i Norge, så det skulle ikke være nødvendig å gå via Albin i Sverige for å få tak i dette - og de gjør det helt sikkert ikke gratis.... Du kunne jo forsøke å ta med delene til et bilelektrisk verksted for å se om de har noe som ligner, eller et godt råd om hvor du burde forsøke. Redigert 25.Mai.2005 av Poseidon (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
lgl Svart 26.Mai.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Fikk høre at Helms Elektro Rep Service i Mandal, er stedet når det gjelder slikt. Så etter en hyggelig samtale med Helms, ordnet alt seg. Jeg sender hele magneten ned, og de fikser og duller med den og sender den tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 26.Mai.2005 Del på Facebook Svart 26.Mai.2005 Gratulerer så meget, det var kjekt å høre - og så lurte du kanskje svenskene for noen kroner nå i jubileumsåret Forhåpentlig får du mer glede og nytte av baatplassen videre fremover - lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.