Gulborg Startet 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2015 Hei Lurte på om noen kunne gi meg tips til drenering av ferskvann vinduspyleanlegg til en princess 45 2005 mod. Er det kansje bare å kjøre spylepumpa til det er tomt ? vanntanken er tom selvfølgelig.. Mvh Tom Sitér dette innlegget Link to post
Lyst på båt Svart 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 Putt sugeslangen fra pumpa i ei kanne med spylervæske og kjør til det kommer spylevæske. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 Gratulerer med flott båt.. :) burde slenge inn et bilde og.. :) Tror du fikk ett godt råd med spyling. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Elise Svart 30.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 Jeg pleier å ta av slangen etter spylepumpen og blåse ut vannet med kompressor. Har du defroster på ferskvann så husk denne også !! Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 30.Desember.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2015 Takk for godt råd noen som vet hvor spyle pumpa er montert. båten ligger dessverre 75 mil unna foreløpig. defroster går jo på kjølevannet til motor med frostvæske i... takk for det bjørn, snakkes nok en dag vi to Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 31.Desember.2015 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2015 Spylepumpen i min ligger rett ved trykkvannspumpen. I min var det originalt med ferskvann, med varmtvann fra berederen som varmet defrosteren. Jeg har bygd om dette nå og kjører frostvæske, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.