k1mbo Svart 25.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2016 Fra kuldeperioden vi hadde i Bergen nylig. Samtlige båter ink min Viksund lå fastfrosset med vel 5cm tykk is. Hadde frostvakt i motorrom og vifteovn i innredning som passet på at det alltid var + grader innvendig. Nå har de tint løs igjen, båten har vert startet og alt er bare velstand Litt is igjen i marinaen som hindrer meg i å dra på tur, men satser på mildværet for den vekk til helgen Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2016 Ikkje for å skrøme nokon, men det er like før det snur det er som kaldast i sjøen og faren for frostskade er størst. Sjølvt om det då er byrja bli varmare i været (lufttemperaturen). Den langt værste tida har me soleis framfor oss. Men det går nok bra denne gongen og skal de sjå. Gledesdreper! Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 17.Oktober.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2016 Har i dag skjært til "plugger" til eksospottene. Brukte isopor. Dette skal forhåpentligvis hindre en del kulde å krype inn i eksospottene. For et par uker siden gjorde jeg klar og testet alle Telstick enhetene. Hår nå brukt litt tid på plassering. Har satt de på steder så de enkelt kan sende signal til mottaker, følerene er strukket til sine respektive målesteder. Har også testet frostvaktene og alt fungerte. Båten begynner å bli klar for vinteren. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Shore Svart 3.Februar.2021 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2021 Søren også, glemte å ta med nøkkelen til båten, så da ble det ingen tur...... Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.