Aenarion Startet 16.Januar.2016 Del på Facebook Startet 16.Januar.2016 Noen som vet om det er mye arbeid eller dyrt å bytte fra de gamle "kulespakene" til VP og over til de nye som er en hel hendel om dere forstår hva jeg mener? Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 16.Januar.2016 Del på Facebook Svart 16.Januar.2016 HejHär har du en översikt och priser. http://www.marinepartseurope.com/sv/volvo-penta-c11-control-system.aspx Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Aenarion Svart 17.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2016 Dette er vel ikke VP? Er på utkikk etter hendlene som ble levert etter 10-11 på alle windyer. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 17.Januar.2016 Del på Facebook Svart 17.Januar.2016 Må spaken være VP fordi er VP motor? Spør da jeg ikke vet selv... Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 17.Januar.2016 Del på Facebook Svart 17.Januar.2016 Du har denne nå: Og ønsker denne: Ikke bare å bytte en til en her. Til det gamle trottel systemet har du en ekstern "hjerne" I den nye er "hjernen" innebygget. Har hørt en pris på den nye med "hjerne" , borti 30 tusen. Kan ikke gå god for den summen, men den er meget kostbar. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Aenarion Svart 17.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2016 Helt riktig SoBo. Har to motorer også, det gjør det kanskje enda mer kostbart. Men da legger jeg nok de planene på is ja.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.