Jump to content

Støydemping av elektromotor?

Ask

Recommended Posts

Hei

Min Suex Xjoy 14 undervasscooter

www.suex.it

Kort fortalt er denne bygd opp med eit batterirom og eit motorrom.

Eg hadde same modell tidlegare, men den nye bråkar mykje meir.

Er det einkvan som veit om det er råd å gjera noko for å redusera motorstøyen?

Scooteren er konstruert slik at den er nøytral i vatnet. Støydemping bør såleis skje utan å auka vekta.

Eg er takksam for tips.

Ask

Ein elektromotor er ein aksling som er opphengt i to lager, og so - i nokon motorer er det børster. Resten er berre snakk om magnetisme, ingen deler som berører noko på ein støyande måte.

Ein motor kan likevel støya, men då er sannsynligvis at der er kulelager som er hinsides redning.

Eg trur at det er lurt å leita etter feik utenfor motoren, f. eks gear

Magne

Hei Ask!

Jeg tok en titt på hjemmesiden du linker til. Kule scootere det der :yesnod:  Har hatt en lignende før. Hvilken modell har du?

Så  var det støyproblematikken.

De motorene der tror jeg det blir vanskelig å støydempe slik de er konstruert. (Med forbehold om at jeg ikke har sett inni den scooteren). Det eneste jeg kan tenke meg er at du har et defekt lager. Jeg antar at motoren sitter rett på den koniske delen av bakparten og er uten gear?

På den scooteren jeg hadde var motoren fra Tekna. Der er den den bakre delen av scooteren en integrert del av motoren. Akselen går rett gjennom og har direktedrift på propellen. Dersom konstruksjonen på din er nogenlunde lik er det kun lager og pakkboks som kan lage lyd. Har du forresten elektronisk styring av turtallet  på motoren? (Har hørt at det har kommet på de nye). Kan det i tilfelle være noe elektronikk som lager en lyd?

Dersom du har lyd fra motoren og bakstykket er konstruert slik jeg antar vil støy forplante seg effektivt i vannet, blir vanskelig å isolere bort det tror jeg.

Hei

Eg takkar for innspel.

Komodo. Det er ein Xjoy 14.

Trulsant. Scooteren er heilt ny, og berre brukt sju dykk. Støyen har vore der frå fyrste dykk. Eg tvilar såleis på at det er framandlegeme i i lagre.

Det høyrest ikkje ut som om det skaping i lagre eller liknande. Det høyrest ut som om sjølve motoren surrar, men for høgt.

Motoren har ikkje gir, trur eg. Turtalet blir styrt elektrisk.

Buddy som har lik scooter, seier at det står i manualen at støy vil minka etter ca. ti dykk.

Ask

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...