Grønnskollingen Svart 22.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2016 Lurer på hvem som pissa i frokostblandingen din kilarn.... Det er januar og de fleste har båtene sine på land. Da kan man vel kose seg med fire sider med diskusjon av frossent tauverk? Faktisk ganske hyggelig tone i denne tråden også for en gangs skyld. Sitér dette innlegget Link to post
kilarn Svart 22.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2016 Haha ingen som har Pissa i frokostblandinga mi. Men etter mange år på sjøen på tråling. Ringnot. Egen sjark og småbåt har jeg gjort meg mine erfaringer som jeg gledelig deler. Bruker selv karabinkroker på min lettbåt en øien 620. :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 23.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2016 Bytt kryssholt. Større. Bytt tauverk. Dyneema er tynnere og trekker mindre vann. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.