Baracuda Startet 21.Januar.2016 Del på Facebook Startet 21.Januar.2016 Legger ut noen bilder som viser opptrekking av førerstolen i båten. Det gamle trekket var slitt og falmet av sollys. Måtte bygge om armlenet da det var umulig å demontere. Det nye trekket er i ull og jeg skiftet ut sitteputene med bedre skumkvalitet 120 mm, pluss forsterkning på 20 mm i forkant for å løfte fronten. Møbelvatt er så lagt over skummet før stoffet for å gi en mykere og bedre overflate. Noe dilldall er planlagt på seteryggen. Legger også ut ett bilde av sofagruppen der jeg har sydd inn ett skjørt på 150 mm. Ønsker å legge inn vekt eller kanskje en gardinstang for å rette opp nedkanten så den blir rett og fin. Gode tips mottas med takk. Reiser på jobb i dag så det blir ikke noen sying før om en ukes tid. F.F. Sitér dette innlegget Link to post
Baracuda Svart 21.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2016 Fikk ikke med alle bildene så her kommer ett par til. :) Dette er armlenet jeg ikke klarte og demontere skikkelig og det andre bildet viser skum -oppbygging og vatt. F.F Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.