Bisse Startet 24.Januar.2016 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2016 Har en Nordic Power AT-1210 batterilader. Den står kontinuerlig tilkoblet batteriet som gir startstrøm til aggregatet og strøm til ankervinsjen. Når jeg begynner å belaste batteriet, hører jeg laderen startett (viften). Er dette en type vedlikeholdslader som kan stå på og tilkoblet til batteriet permanent? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
SoBo Svart 24.Januar.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2016 Et søk på google ga dette svaret ?? Lader, bly 12 V, ABC-1210, Nordic Power Familieinformasjon Svitsjende tretrinns lader for blybatterier Lading med konstant strøm etterfulgt av konstant spenning Automatisk omstilling til vedlikeholdslading LED-indikasjon av ladestatus (ikke ABC-1206/ABC-2404) Analog indikasjon av ladestrøm (ABC-1206/ABC-2404) Viftekjøling (ikke ABC-1206/ABC-2404) Beskyttet mot kortslutning, overbelastning og omvendt polaritet Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Bisse Svart 24.Januar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2016 Da vil jeg tro det er problemfritt å ha den permanent tilkoblet. Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.