Inter 9000 Startet 29.Januar.2016 Del på Facebook Startet 29.Januar.2016 (redigert) Da er båtpussen igang. Er det andre her som tenker på båt påske i år.? (litt tidlig i år) Hvis ikke det blir full vinter, så skal vi til Olavsundet, blir 6. året på rad. Skikkelig god start på båtlivet. Pleier å være mye liv å røre, til og med påskeharen dukker opp. Bilder fra tidligere er alltid velkommen. Redigert 29.Januar.2016 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 30.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Januar.2016 Er jo riktig oppmuntrende å se langtidsvarselet :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Roger og Olina Svart 31.Januar.2016 Del på Facebook Svart 31.Januar.2016 Nja, syntes de ikke kan melde riktig to dager frem en gang jeg--- Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 31.Januar.2016 Del på Facebook Svart 31.Januar.2016 (redigert) Påsken er jo i Mars i år, det er jo på den tiden av året det er de værste snøfallene her på Sørlandet,... Stort sett er vel båtpussen i slutten av April for 95% av oss båteiere her sør. Så har du halvdelen av de resterende 5% som er før den tid, og resten som er fornøyd med å få båten på sjøen til St. Hans. Redigert 31.Januar.2016 av LM 605 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 31.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2016 Om påsken er tidlig. Er det god odds for at det kan bli mange finedager på sjøen. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 31.Januar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Januar.2016 Påsken 2015 Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Kronidiot Svart 1.Februar.2016 Del på Facebook Svart 1.Februar.2016 Satser på Oscarsborg i påska! Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 1.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2016 Godt å høre at andre også er gale nok til å tenke båt i påska :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 15.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Er jo skikkelig vår stemming her sør på. Er ingen salve som kurerer den kløen hos meg i alle fall. I går var det 12 grader i teltet. Så nå er båten stoffet :-) Fler som tenker at båten kam komme ut i midten av mars? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
LM 605 Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Er jo skikkelig vår stemming her sør på. Er ingen salve som kurerer den kløen hos meg i alle fall. I går var det 12 grader i teltet. Så nå er båten stoffet :-) Fler som tenker at båten kam komme ut i midten av mars? Det er jo i midten av Mars snøen kommer her sør. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 15.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Håper du tar feil :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
finnmarken Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Er jo skikkelig vår stemming her sør på. Er ingen salve som kurerer den kløen hos meg i alle fall. I går var det 12 grader i teltet. Så nå er båten stoffet :-) Fler som tenker at båten kam komme ut i midten av mars? Er vel ikke helt enig i at her er vårstemning her sør (jeg bor i Grimstad). Jeg kunne forsåvidt godt tenkt meg båttur i påsken selv om den er tidlig, men jeg må vel innrømme at jeg ikke klør etter å jobbe med båten nå i kulda. Kanskje neste år. Da er påska 3 uker senere. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Må vel si meg enig med finnmarken med hensyn til vårstemning her nede på solkysten. Var nå - 7 kuldegrader i morges, så det ligner jo mer på vinter, men det går nå fremover uansett. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 15.Februar.2016 Del på Facebook Svart 15.Februar.2016 Nå kommer visst mildværet, men jeg tror nok pinsa er mer realistisk for min del i år. Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Inter 9000 ser ut som en vinterbåt hvertfall !! Den tåler nok påska, uansett antall kuldegrader ! Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Drømmen er å få sjøsatt i mars ja... Men værgudene bestemmer :-) Krible-krible..... Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Inter 9000 Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Har oppdatert til Skilsø 33 Arctic. Interen klarte seg greit å påska den og. Det er vel litt forskjell på lukket båt og kalesjebåt allikevel. Gleder oss som unger :-) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund Bravo Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Livet er herlig på lukket avdeling Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Inter 9000 Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Hele. Ja, håper vi sees hvis værende tillater det. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund Bravo Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Tommeloppogsmilefjes! Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Inter 9000 Svart 18.Februar.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 Har ei på 8 år her i hus som er spent på om ho finner et gutte påske egg iår. Var dykkerlykt,fiskekroker å smågodt ho ikke likte ifjor. Derfor det måtte være til en gutt! Hehe. De er søte. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund Bravo Svart 18.Februar.2016 Del på Facebook Svart 18.Februar.2016 De har sine ideer ? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Inter 9000 Svart 12.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mars.2016 Dette lover bra, sjøsetting bestilt. Langtidsvarsel ser flott ut. Håper bare det holder seg til påsken. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Jarege Svart 15.Mars.2016 Del på Facebook Svart 15.Mars.2016 Vi hadde 1 overnattingen i båten i Hellesund i helgen som var. Det var fint å komme i gang med sesongen. Vi har jo og hatt tradisjon vært å i Hellesund, så du ser nok oss i år også. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 15.Mars.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2016 Så bra. Tidlig ute dere! Takk for sist forresten! Ble Skilsø på oss og nå. Da sees vi nok. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.