Careka Svart 15.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Lano, står tømmerstokken din på land ennå ? ikke redd at måsen skal begynne å gro ? se å få stoffa og får den i sjøen. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
lano2 Svart 16.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2016 Tømmerstokken står fortsatt på land, siden jeg har så mange skrog som skal poleres, og kun en blondine til å jobbe. Skal ut på mandag !! Hvor mange støttehjul har du fått sjøsatt ? Tar du et av gangen ? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 16.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2016 Dette ser jo lovende ut.!! Er spesielt fornøyd med langtidsvarselet for tiden. Ser ut som det kan holde seg. Vi får heller se hvilken side av sundet det blir stillest / lunest på. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
lano2 Svart 16.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2016 Ja, det blir enkelt å holde drikkevarene kalde, men værre med vann under brygga, når jeg skal sjøsette. Noen som har litt vann til overs ? Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 16.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2016 Ja, det er vanvittig lavt vann for tiden. Det er utfordringen med pinnebåt. hehe. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Careka Svart 16.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2016 Lano, vi ligger på sjøen hele året, båter hører hjemme der. God Påske..... Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
lano2 Svart 16.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2016 Trodde det var derfor du hadde 2 skrog: Et til å ha på land i reserve, og et til å seile med. :) God påske! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.