Bonita I Startet 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2016 En kamerat vurderer kjøp av en 3,3 m RIB gummibåt m 9,9 hk - som evt må transporteres fra Skien til Oslo. Et alternativ er å hente selv på henger - men det blir en laaang tur på en dag. Har fått tilbud fra et firma som kan ta jobben for ca kr, 4.000,- men synes det var litt i meste laget. Lurer på om der er noen på BP med bedre kontakter som kan transportere denne for en rimeligere penge ? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
altmuligbåt Svart 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 ca. 1,45 min hver vei. det ikke så langt. med lasting og alt så bør man bruke ca. 4 timer.. Synes ikke det var høy pris. Men klart billigere og gjøre det selv.. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
sunnmøre Svart 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 Oslo-Skien er vel ikkje meir enn ca 25 mil t/r? Hadde definitivt tatt turen sjølv, og putta 4000 kroner i eiga lommebok. Kan få mykje morro for 4000 kroner Sitér dette innlegget Link to post
godthaab- Svart 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 Legg ut oppdraget på småjobber på finn.no. Sikkert en privatperson som uansett skal fra Skien til Oslo som kan ta den med for en liten slump. Sitér dette innlegget Prosjekt: Godthaab Link to post
Bonita I Svart 2.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 Var veeeeldig kjapp med skrivingen der: Skal være Skien - Bergen ! Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Whiskey Svart 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 Den er vel kanskje ikke verre en at man får lempet den opp i en trailer el. som skal samme vei, men må nok regne med et par tusenlapper, fikk tilbud om å frakte en 200 kg påhenger Bergen Oslo på rundt 1500 fra mittanbud.no. Men en hel båt er jo litt større i volum selv uten luft i... Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
RSL Svart 2.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2016 4 båtlapper for den turen med en rib og en påhenger.... hadde jeg vært arbeidsledig eller pensjonist skulle jeg tatt turen for 3.800,- RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.